WiiMin kotiteatteriäänipalkki
WiiM Bar -äänipalkki tarjoaa 3.0.2 Dolby Atmos - ja DTS:X-tilaääntä.
Suoratoistospesialisti WiiM on julkaissut uuden WiiM Bar -äänipalkin kahdeksalla kaiutinelementillä: kolme eteen suunnattua keski-/bassoelementtiä (3 x 110 × 52 mm), kolme eteen suunnattua diskanttielementtiä (3 x 52 × 52 mm), kaksi ylös suunnattua laajakaistaelementtiä (2 x 52 × 52 mm) ja neljä passiivisäteilijää (4 x 115 × 50 mm) tukemassa bassotoistoa. Elementtejä on tukemassa yhteensä 135 watin vahvistin. Soundbarin etuosassa on pyöreä 2,1-tuumainen kosketusnäyttö.
Elokuvien ääniraidoille, kuten Dolby Atmosille, WiiM Bar hyödyntää 3.0.2-kanavaista kokoonpanoa, mutta sitä voidaan laajentaa langattomasti WiiMin lisäkomponenteilla täydellisen 5.1.2-järjestelmän luomiseksi.
On hdmi eARC ja tuki lpcmM-, Dolby Atmos/TrueHD/DD+-, ac3-, dts- ja dts:x-äänelle. On myös optiset digitaaliset ja analogiset rca-tulot sekä usb-c-liitäntä. Verkkoyhteys hoituu WiiM Home -sovelluksella ja laite toimii Spotifyn, Tidalin ja Qobuz Direct Connectin, Roonin, Google Castin, AirPlay 2:n ja UPnP:n kautta.
WiiM Bar tulee saataville mustana tai valkoisena hintaan 479 euroa.




